bakaláři office 365 grafická verze

Aktuality

Mimořádné ředitelské volno 25. 5. 2021 17.05.2021

Dne 25.5.2021 bude vyhlášeno mimořádné ředitelské volno pro všechny žáky z provozně technických důvodů - škola bude bez elektrického proudu.  Provoz bude přerušen i ve školní družině a školním klubu. V tento den obědy nebudou zajištěny.

ORGANIZACE PROVOZU ŠKOLY OD 17. 5. 2021 13.05.2021

Vážení zákonní zástupci, dle usnesení vlády ČR, kdy dochází k postupnému návratu žáků do škol, bude provoz v naší škole probíhat takto:   

  ORGANIZACE VÝUKY 

První stupeň prezenční výuka ve všech ročnících (1. až 5.) včetně přípravné třídy bude probíhat v běžném režimu (v 7:40 hod. otevření školy)
Druhý stupeň - střídání prezenční a distanční výuky v týdnu od 17. 5. do 21. 5. 2021 

Prezenční výuka žáků ve škole: 6. a 9. ročníky v 7:40 hod. otevření školy   

Distanční výuka z domova: 7. a 8. ročníky 

TESTOVÁNÍ ŽÁKŮ 

Testování dětí a žáků prezenční výuky bude probíhat ve svých kmenových třídách na začátku 1. vyučovací hodiny.   

1. stupeň - pondělí 2. stupeň - pondělí a čtvrtek   

Testování dětí a žáků školní družiny bude probíhat při příchodu do školní družiny. Prosíme, přiveďte své děti do ranní školní družiny nejpozději do 7:15 hod.   

Testovat se nemusí pouze tyto osoby: 

  a)     na základě laboratorně potvrzeného prodělání onemocnění COVID 19 (od pozitivního testování neuplynulo více než 90 dní) 

  b)     s negativním PCR testem nebo negativním POC antigenním testem, který nesmí být starší 48 hodin 

c)     které byly očkovány a od aplikace 2. dávky uplynulo nejméně 14 dní.   

Pokud bude výsledek testu pozitivní, bude škola kontaktovat zákonného zástupce, který si své dítě/žáka bezodkladně vyzvedne. Zákonný zástupce obdrží od školy potvrzení o pozitivním výsledku testu a následně bude kontaktovat praktického lékaře pro děti a dorost. V případě, že se žák neúčastní testování, nemá možnost zapojit se do prezenční výuky, jeho absence bude považována za omluvenou (jako v případě nemoci). Žákovi bude zadávána samostatná práce, kterou odevzdá z domova.   

Žáci mají povinnost nosit chirurgické roušky po celou dobu pobytu ve škole (včetně školní družiny a školní jídelny).  

ZÁJMOVÉ VZDĚLÁVÁNÍ   Školní družina a školní klub budou probíhat již v běžném režimu. 

Školní družina je v provozu od 6:00 7:40 hod. a od 11.30 17.00 hod. 

Školní klub je v provozu od 12.30 15.30 hod. STRAVOVÁNÍ   

Školní jídelna - výdejna je v provozu pouze pro žáky prezenční výuky od 11.30 14.00 hod.   

Pro žáky na distanční výuce již nebude z organizačních důvodů umožněn výdej stravy do jídlonosičů. Informace k provozu škol a školských zařízení od 17. května 2021 zde   Děkujeme za pochopení a spolupráci                                                                                               

                                                                                                                                                             Vedení školy ZŠ Vojnovičova

ORGANIZACE PROVOZU ŠKOLY OD 10. 5. 2021 DO ODVOLÁNÍ 05.05.2021

Vážení zákonní zástupci, dle usnesení vlády ČR, kdy dochází k postupnému návratu žáků do škol, bude provoz v naší škole probíhat takto:

Organizace výuky

První stupeň střídání prezenční a distanční výuky pokračuje v současně nastaveném režimu

Liché týdny od 10. 5. 2021 prezenční výuka žáků ve škole:

·       přípravná třída

·       1. B

·       2. B

·       2. C

·       3. A

·       3. C

·       4. A

·       4. C

Sudé týdny od 17. 5. 2021 prezenční výuka žáků ve škole:

·       přípravná třída

·       1. A

·       1. C

·       2. A

·       3. B

·       4. B

·       5. A

·       5. B

·       5. C

Žákům 1. stupně, jejichž zákonní zástupci jsou ve vyjmenovaných profesích (viz Mimořádné opatření vlády k rozvolnění 1. fáze nástupu žáků do škol), je umožněna prezenční výuka v samostatné třídě jako dosud.

Druhý stupeň -  střídání prezenční a distanční výuky

Liché týdny od 10. 5. 2021 prezenční výuka žáků ve škole:

7. a 8. ročníky vstup do školy 7. ročníky v 7:45 hod., 8. ročníky v 7:50 hodin

Sudé týdny od 17. 5. 2021 prezenční výuka žáků ve škole:

6. a 9. ročníky vstup do školy 6. ročníky v 7:45 hod., 9. ročníky v 7:50 hod.

TESTOVÁNÍ ŽÁKŮ

Testování dětí a žáků přípravné třídy a 1. stupně probíhá už jen pouze v pondělí ve stejném režimu jako dosud.

Testování žáků 2. stupně bude probíhat bezprostředně po nástupu do školy v PO a ČT ve svých kmenových třídách.  

Testovat se nemusí pouze tyto osoby:

a)     na základě laboratorně potvrzeného prodělání onemocnění COVID 19 (od pozitivního testování neuplynulo více než 90 dní)

b)     s negativním PCR testem nebo negativním POC antigenním testem, který nesmí být starší 48 hodin

c)     které byly očkovány a od aplikace 2. dávky uplynulo nejméně 14 dní.

Pokud bude výsledek testu pozitivní, bude škola kontaktovat zákonného zástupce, který si své dítě/žáka bezodkladně vyzvedne. Zákonný zástupce obdrží od školy potvrzení o pozitivním výsledku testu a následně bude kontaktovat praktického lékaře pro děti a dorost.

V případě, že se žák neúčastní testování, nemá možnost zapojit se do prezenční výuky, jeho absence bude považována za omluvenou (jako v případě nemoci). Žákovi bude zadávána samostatná práce, kterou odevzdá z domova.

Žáci mají povinnost nosit chirurgické roušky po celou dobu pobytu ve škole (včetně školní družiny a školní jídelny).

ZÁJMOVÉ VZDĚLÁVÁNÍ

Školní družina je v provozu od 6:30 17:00 hod. pouze pro děti přípravné třídy a pro žáky 1. až 3. ročníků.

Z důvodu zajištění organizace bezproblémového testování a bezpečnosti žáků jsou možné v den testování (PO) příchody do školní družiny pouze v časech 6.30, 6.45 a 7.00 hodin. Příchod do školní družiny bude v těchto dnech vchodem do tělocvičny, kde si žáky převezmou asistenti pedagoga a po otestování je odvedou do svých družin.

V ostatních dnech (ÚT, ST, ČT, PÁ) je místem příchodu a odchodu z družiny:

přípravná třída a 1. C ulice Školní Paprsek

1. A, 1. B, 2. A, 2. B, 2. C, 3. A, 3. B, 3. C   hlavním vchodem do budovy ZŠ Vojnovičova (prostory školní družiny a 1. stupně).

Provoz školního klubu nebude zajištěn.

STRAVOVÁNÍ

Školní jídelna - výdejna je v provozu pro žáky prezenční výuky od 11.30 14.00 hod.

Pro žáky na distanční výuce bude umožněn výdej stravy do jídlonosičů v čase

od 13.10  13.30  hodin.

Pokud Vaše dítě bude daný týden ve škole (prezenční výuka) má zajištěný oběd. V případě nezájmu o oběd je nutné jej odhlásit vždy do pátku do 10.00 hodin. Při distanční výuce si oběd přihlašujete sami. 

Informace k provozu škol a školských zařízení od 10. května 2021 zde

Děkujeme za pochopení a spolupráci

                                                                                            Vedení školy ZŠ Vojnovičova

Informace k provozu škol a školských zařízení od 3. 5. 2021 30.04.2021

Informace MŠMT zde

Den otevřených dveří v ZUŠ 30.04.2021

ZUŠ Vás naším prostřednictvím  oslovuje v souvislosti s online dny otevřených dveří v ZUŠ Evy Randové v Ústí nad Labem.  Krátkou upoutávku je možné zhlédnout na tomto odkazu https://youtu.be/GKnxpcU7ink  Podrobnější informace o  jednotlivých oborech je možné zhlédnout zde: http://zuserandove.cz/cs/videogalerie/156/156

Vzhledem k současné situaci  se rozhodli pro virtuální verzi dne otevřených dveří, která probíhá díky oborovým videomedailonkům. Věříme, že jejich zhlédnutí bude inspirací pro případné následné aktivity, kterých děti využijí.

Pokud bude mít některý z žáků zájem o studium v ZUŠ Evy Randové, více informací (včetně online přihlášky) nalezne na www.zuserandove.cz

Seznam identifikátorů přijatých žáků do 1. třídy od 1. 9. 2021 27.04.2021

Seznam identifikátorů zde

Sbírka Fondu Sidus 26.04.2021

Nabízíme možnost zakoupit si smajlíkovou magnetickou záložku s ovocem a zeleninou 1 ks za 40Kč. 

V případě zájmu oslovte pracovníka na recepci školy.

Další informace můžete najít na https://www.fondsidus.cz/

Naše škola pořádá příměstský tábor 2021 26.04.2021

Vážení zákonní zástupci, naše škola pořádá v těchto termínech: 19. 7 - 23. 7. 2021, 26. 7. - 30. 7. 2021, 16. 8 - 20.8. 2021 příměstský tábor. Podrobnější informace jsou uvedeny níže.

Zároveň Vás zveme na informativní schůzku, kde v případě zájmu obdržíte další formuláře (monitorovací list, prohlášení rodičů, potvrzení o postavení podpořené osoby na trhu práce - podepisují oba zákonní zástupci popřípadě jeden zákonný zástupce - samoživitel, bezinfekčnost).

Schůzka se bude konat 15. 6. 2021 v 15:30 v kinosálu školy.

Dítě můžete  závazně přihlásit na recepci naší školy, kde si vyzvednete přihlášku. Přihlášku lze vyplnit na recepci nebo doma a doručit zpět do školy.

Zálohu 500 Kč popřípadě celou cenu tábora (1 000 Kč) je třeba zaplatit do 19.05.2021. Druhou část platby je nutné uhradit do 14. 6. 2021. 

Přihlášky k jednotlivým termínům: 

19. - 23. 7. zde

26. - 30. 7. zde,

16. - 20. 8. zde. JIŽ OBSAZEN

 Přikládáme i plakát, program a platební podmínky.

Těšíme se na Vás.